لوازم یدکی آریو | بلاگ

لوازم یدکی آریو

ساخت وبلاگ

امکانات وب

شرایط فروش فوری آریو S300

کلامی در این باره در گفتوگو با شبکه خبر سیما گفت: با توجه به اینکه مصوبات کارگروه تنظیم بازار بر اصلاح سهمیه سوخت خودروهایی که افزایش قیمت بنزین بر خدمت رسانی آنها تاثیر میگذاشت، اختصاص یافته بود؛ به کمیته سه نفره (متشکل از وزارتخانههای کشور، نفت و سازمان برنامه و بودجه) ابلاغ شد نسبت به اصلاح سهمیه این خودروها اقدام کنند. کلامی در این باره گفت: با توجه به اینکه مصوبات کارگروه تنظیم بازار بر اصلاح سهمیه سوخت خودروهایی که افزایش قیمت بنزین بر خدمت رسانی آنها تاثیر میگذاشت، اختصاص یافته بود؛ به کمیته سه نفره (متشکل از وزارتخانههای کشور، نفت و سازمان برنامه و بودجه) ابلاغ شد نسبت به اصلاح سهمیه این خودروها اقدام کنند. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «محمدرضا کلامی» عصر امروز (سه شنبه 12 آذر) در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه خبر سیما با اشاره به افزایش 100 لیتری بنزین وانت بارها گفت: این سهمیه امروز به کارت سوخت دارندگان این خودروها واریز شده است.

کلامی با اشاره به جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار از افزایش ۱۰۰ لیتری بنزین وانت بارها خبر داد و گفت: این سهمیه امروز به کارت سوخت دارندگان این خودروها واریز شده است. تاریخ انتشار: 18:01 – 12 آذر 1398 – کد خبر: ۵۷۳۶۶۴ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، محمدرضا کلامی سخنگوی ستاد تنظیم بازار با اعلام افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین وانت بارها گفت: این سهمیه امروز به کارت سوخت دارندگان این خودروها واریز خواهد شد. تین نیوز سخنگوی ستاد تنظیم بازار با اعلام افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین وانت بارها گفت: این سهمیه امروز به کارت سوخت دارندگان این خودروها واریز شده است. خبرگزاری صدا و سیما: محمدرضا کلامی سخنگوی ستاد تنظیم بازار با اعلام افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین وانت بارها گفت: این سهمیه امروز به کارت سوخت دارندگان این خودروها واریز خواهد شد. بازار خودرو کشور طی روزهای گذشته تحت تاثیر سهمیهبندی و افزایش نرخ بنزین برخی تغییرات را تجربه کرد. در چنین شرایطی باید سعی شود که از یک خودروی دنده اتوماتیک برای تاکسی استفاده شود که قیمت بالایی هم نداشته باشد و استهلاک پایینی هم داشته باشد؛ بنابراین در شرایط فعلی کشور ما که هیچ خودروی مناسب دیگری با قیمت قابل پرداخت برای رانندگان تاکسی وجود ندارد، شاید آریو گزینه نسبتاً مناسبی باشد.

اگر شما به عنوان مدیر یک فروشگاه و مغازه قطعات و لوازم یدکی خودرو در شهر اصفهان و تهران و کرج و یا سایر شهر های کشور در حالت فعالیت هستید و تا کنون وارد این بخش از بازار یعنی خرید و فروش لوازم آریو نشده اید و قصد دارید از این پس خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو چینی زوتی از جلمه لوازم آریو را نیز به اجناس و محصولات تان اضافه نمایید می توانید همین امروز با آیریک پارت تماس بگیرید تا قطعات و لوازم یدکی موردنیازتان را تامین کنیم. در کارویترین می توانید برای خرید نقدی آریو اس ۳۰۰ سایپا با تحویل فوری اقدام نمائید. ویژگی که سبب شده است این محصول انتخاب مناسبی برای شرکت های تاکسیرانی باشد و این امر از سوی سایپا محقق شده است. خودروهای آریو به عنوان یکی از خودروهای چینی شناخته میشوند که توسط شرکت سایپا ایرانیزه شده و به بازار عرضه میشوند. که سعی دارند بازار خودرو جهانی را از آن خود کند و یا حداقل سهمی در آن داشته باشند. چرا که بخار خنک کننده از طریق دریچه ها عبور می کند. اگر از جلو به آریو نگاه کنیم متوجه می شویم که طراحی این اتومبیل به سبک ماشین های قدیمی ژاپن صورت گرفته است.

آفتابنیوز : اگر این سوالات را اوایل سال گذشته میپرسید در پاسخ به آنها عنوان میشد که با صرف هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان میتوانید صاحب یکی از محصولات باکیفیت خارجی بهویژه خودروهای چینی باکیفیت شوید. اگر برای خودروء شما مشکلی پیش بیاید که باعث خراب شدن قطعه ای شود ویا در تصادفات قسمتهائی از بدنه از جمله سپرها و گلگیرها و … ساعت 24-قیمت خودرو امروز در بازار با نوسانی ادامه دار مواجه بود، نوسانی که از حدود یک ماه قبل زمینه را برای رشد قیمت ها فراهم کرده است. در حالحاضر، قیمت آریودستی در بازار حدود 127 میلیون تومان است، درحالیکه قیمت تقریبی مدل اتوماتیک 152 میلیون تومان است. باشگاه خبرنگاران: لیست خودروهایی که با قیمت تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان در بازار میتوان خرید، به شرح زیر است: پژو پارس، اتوماتیک با تولید ۱۳۹۷ و کار کرد ۲۰ هزار کیلومتر سمند سورن توربو با تولید ۱۳۹۶ و کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان به فروش میرسند. به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس مشاهدات میدانی، قیمت خودروهای ۱۰۰میلونی کارکرده در بازار آزاد به شرح زیر است : رنو ساندرو با تولید ۱۳۹۷ و کار کرد ۲۵ هزار کیلو متر به قیمت ۱۰۰ میلون تومان به فروش میرسد.

لوازم یدکی آریو...
ما را در سایت لوازم یدکی آریو دنبال می کنید

نویسنده : nimaxot بازدید : 176 تاريخ : 5 تير 1399 ساعت: 7:58

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :